Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 3 martie 2010

Prietenii mei din Clasa Cireselor Amare(6c)

Prietenii mei cei mai buni din casa 6c sunt:Andreeas, Teo, Nicula(Nick) si Otilia.Nick si Otilia m-au ajutat cel mai mult sa fac acest blog...Nico Alexandru.
Am si prieteni mai putini buni...sau mai bine zis amici si amice.Acestia sunt Shanfi, Ada(hogea), Roxana, si in ultimul timp, Surorile Khesler(Ada si Andreea).
Alti prieteni in clasa mai sunt Mita(MIhai), Marc si cand este mai de treaba chiar si Dan. Cat despre ceilalti colegi pot sa zic ca si ei sunt colegi foarte buni, care cateodata mai vor sa si rade de glumele mele:)))) Acestia sunt:Beatrice(Beea),Kara(Sara), Madalina, Sabina, Maria, Radu, Alin, Bianca(Biiib cu 3 de i) si Christian.In total(cu tot cu mine) suntem 22 de cirese amare... Cel mai mult la Scoala 5 imi place sa stau cu Otila si cu Roxana pe geamul cel mai din spatele clasei.
Sa nu uitam de doamna diriginta, Laurea Spataru...o profesoara de limba si literatura romana excelenta!Mai ales, pentru ca o mai inveselesc la orele de romana m-a pus in prima banca:D:D:D

3 comentarii: